Sunday, February 5, 2012

bercakap dengan kaki 2012

asssaaalllaaamuaallaaiikum!

alhamdulilah..akhirnya berjaya juga aku membuka blog aku untuk kali pertama pada tahun 2012.dengan dugaan yang menyebabkan aku tak boleh tulis blog telah berjaya aku tepis ( sebenarnya terlupa username dengan password!huahuahuahua) rindu sangat aku nak membebel sorang2 kat sini..sape yang boleh bercakap dengan kaki lagi selain aku!haaa..ko hado?? tak hado kan?? sila jangan jeles..

terima kasih la pada semua yang masih dok tanya aku dengan blog ni..tak sangka cheq ada peminat :')) rasa sangat malu nak lari tutup muka dengan bantal..hehehe..terasa macam retis sekejap lah walaupun orang tak heran langsung kewujudan aku ni..tapi..tapi..adahakukisah??lalalala...

dengan lafaz bismillah..aku memulakan semula menulis blog ni mulai sekarang!okbai.

7 comments:

Unknown said...

bila tiada rindu. bila ada menyampah. bila hilang mencari. bila sesat malu bertanya. bila lapar makan. bila rindu hantar malam. ok bye! selamat menjinakkan kembali. peace Mekel Beca.

Yuyu Zulaikha said...

selamat aktif balik!!

Bercakapdengankaki (BDK) said...

foster: anda selalu merapu..btw,tq :)
yuyu: tq syg :))

Unknown said...

god damn it Becca. I mish U damn MUCH! aha. sorry. berbual itu hobby aku. kau tau tak? few days before, aku ada tgk photo seorang budak kecil bout 2 years old with mata bulat. Tiba tiba aku teringatkan kau! sampai hari ni aku naik heran tentang tu! hahaha.

Bercakapdengankaki (BDK) said...

wow!!really??i miss u tooo!!bile nak jmpe ni weh?mayb bdak tu adalah aku.sekian

Unknown said...

okay. Great! budak itu taklah secomel kau. tu lah. bila agaknya jodoh nak dipertemu bualkan kita. anyway. hows life kak?

Unknown said...

ok. sekarang aku setuju. Kau setaraf dengan budak itu. aww. cute! ^.^ bila lagi sekali? tapi jangan terburu buru. ;p