Thursday, February 24, 2011

Model dari China yang Cantik

ce korang tengok gadis ni.cun giler kan?ayu je tengok.kalau wat calon menantu konpem mak bapak dan-dan setuju pas tengok!even aku yang pompuan pon tersentap tengok ke ayuan dia...huhu..


ayu nye...


kalah pompuan melayu terawal, tertengah ngan terakhir kan??


stress giler aku tengok


lelaki-lelaki sile sabar melihat ye..

nak tau sape owner sebenar gambar-gambar kan atas ni?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
TADAAAA!!


ni la owner sebenar gambo-gambo pompuan ayu kat atas tue...its a GUY wooo~ ^.^

6 comments:

Anonymous said...

mak aih, tu dia...nasib la saya ni pompuan, so x la terliur sangat...ngeh2

rebecca melessa said...

hahahah..agak r!cun melecun gler kot.kalo laki2 tgk ni knpem cair.hahaha

Anonymous said...

pehh..tu die..cantek giler..mane le yg ko dpt ni - fad

rebecca melessa said...

dkat website pe ntah.aku luper.tapi sumpah lawa kot.kan?

'sEweL sKeJap' =.='' said...

wtf...mati2 igt pompuan real...
tp,cair tgk pic yg bwh skali jer...hahaha

rebecca melessa said...

hahahhahah..taw xpe!
nsb baik yang real nye pon encem.ngeh2~