Sunday, April 17, 2011

bapaku di tahan polis?

salam~~


pagi tadi tengah syiok- syiok aku makan roti butterscotch edisi Gardenia tetiba hanpon aku versi baling kat anjing pon boleh mati berbunyi. aku pun dengan gonjeng nya pergi tengok sapa yang dok mesej pagi-pagi buta ni.mana lah tau kot-kot ada peminat ke yang mesej *tersenyum malu* tapi bila aku bukak je mesej..nak tertonjol keluar mata aku tengok nombor nye. dah lah paaaaannnnjjjjaaaannngggg gilerk!kalah nombor international kot!cis. tu belum lagi kandungan nya.juling jap tengok.


*comel tak hanpon aku?*

aku dah kelam kabut..apahal plak la ni.tetiba je. aduyai...nasib baik lah aku tak mati tercekik tengok mesej ni.aku terus tunjuk kat mak aku. 

budak comel: ma..ma...ce tengok mesej ni.cepat..cepat!
mak aku: ha??apa kehei nye ( apa ke hal nya dalam bahasa perak ye.sekian)
budak comel: tak tau.aduih~ macam mana ni.orang dah la nak kene pergi keje jap lagi.baba pulak kat balai.penin2!!
mak aku: ( sambil pukul belakang aku) kamu mepek ape??yang tido kat kat dalam bilik tu sape?? bukan bapak kamu ke??and sejak bila bapak kamu reti tulis mesej??ni lagi satu.sejak bile gak baba ganti ayah?
budak comel: erkkk???erm...aaaaa~~ banyak nye soklan =.='

erm..betul gak..haih~ macam-macam kes sekarang ni. sume pulak suka guna mesej and call mangsa. dah la dulu aku dapat mesej dari power root.cakap aku menang $ 2,000,000 perh!!dasak kawe kalau caya~ 

berbalik cita aku, dah la orang ni suka ati mak tiri jiran dia je nak ngaku bapak aku.dah la tu siap mintak top up lagi tu.muka tak malu betul. pastu siap guna nombor maxis lak tue nak suruh topup!hello~ bapak i pengguna setia toyol kuning hokey~ nasib baik aku tak topup kan untuk dia.dah la pagi tadi blur-blur je aku ni T_T 

pasni sape yang hantar mesej camni lagi.aku bako je balai polis kat umah aku tu!huh!awok tak kire~


ok.bai

5 comments:

Nurul dot..dot..dot said...

nurul pun ade dapat gak tapi die ngaku jadi abang nurul =_____=" sejak bile la pulak kan nurul ade abang haha

Bercakapdengankaki (BDK) said...

nurul dot dot dot~~!!lama singgah.nak folo nurul :( tapi xleh link :P

reezluv said...

hahaha..kelako awok membacenya..:P

Bercakapdengankaki (BDK) said...

erm..seperti ku penah lihat nama ni.tapi d mana ya?

Unknown said...

kite bako kite bako kite bako je.