Sunday, April 24, 2011

dahlia long cardigan

salam~~


pagi ni dok mengadap FB je..terlupa lak nak hapdet belog.aku dah berazam kali ni memang saya nak jadik seorang blogger yang tegar!yang hapdet belog 24/7.. tido pon sampai termimpi-mimpi belog..tapi masalahnya aku tak tau apa la nak di tulis walaupon beribu-ribu lemon idea ada dalam pale hotak ni!hahaha...


tapi kali ni aku nak bagitau ada satu online butik ni namanya Blogshopolic..tak tau sapa punya tapi owner nye chumel!bahahahha *gelak keji* ada keluarkan produk baru namanya dahlia long cardigan. sesuai untuk modest fesyen yang lebih moden. 



  • napa fesyen ni jenis di pilih?? 
  • -sebab tensen tak ada long cardigan yang di idamkan yang di jual kat sini dengan harga yang cam besh!kalau ada pon maybe ada kat butik-butik dengan harga RM 300++!!!puiihhh~ memang eden tak mampu la!sebab tue la aku nak menolong sape- sape yang tercari-cari cardigan yang lebih sopan untuk keluar ke, p dinner ke..pergi mana-mana la.supaya menutup aurat dan tak nampak bahagian-bahagian yang tak sepatutnya...sekian!
  • apa yang best nya long cardigan ni?? 
  • - sebab material nye dari jenis jersey yang cam besh sangat-sangat and dia ada tali yang boleh buat riben whether kat depan or kat belakang!weee~
  • ada tak kat kedai mana-mana??
  • - tak de la yunk.ni custommade punya which is memang dari Blogshopolic Collection ^^
  • kalau saya tak suka saiz yang ade boleh tak buat ikut size saya??
  • - boleh sangat-sangat ^^ just bagi measurement untuk panjang lengan, bahu, dada and labuh panjang sahaja.
  • ada saiz apa je??
  • - actually yang readymade ni free size.saiz badan saya size S tapi even size ni sampai size L pun saya boleh muat lagi :) 



buat masa ni ada 4 color which is black, red, dark blue and blue sahaja and jumlah nya betul-betul limited!sesape yang nak order untuk custommade pun boleh jugak tapi masa untuk production ambik masa dalam seminggu- dua minggu. tu sahaja ^^

ok.bai!


No comments: