Sunday, May 29, 2011

kenapa guna nama blog tu by MTT


salam~

hari ini macam- macam idea merapu dalam belog ni tapi relek dulu.. join segmen cik MTT dulu sambil lepak minum fuzeemilo yang sedap ni. segmen dia pasal...'KENAPA GUNA NAMA BLOG TU?" memang sesuai sangat lah segmen ni lepas aku kena soklan yang bertubi-tubi dari reader digest  yang jenguk kat blog aku ni. well..well..well..
aku pun tak tau sebenarnya napa aku guna nama BERCAKAP DENGAN KAKI!hahahah..ada yang cakap."euwww~digustingnyewww" ( whateva!) tak ada pe pun yang pelik sebenarnya. kadang kalau kita malas nak dengar orang membebel kita akan cakap. "TTM ( talk to hand)" kalau agak-agak nak bangga poyo malboros cikit mesti kita cakap "STL ( see the leg) laaa" tapi aku plak.disebab kan dah malas nak cakap dengan tangan and saja nak bangga sebab ada blog.tu yang aku bagi nama "BERCAKAP DENGAN KAKI" ( rekaan semata-mata)
disebabkan aku tak ada nama yang gila comel macam yang lain sebab tu la aku letak nama ni. tetiba idea terbocor kat otak aku ni.hahah.
tapi ada jugak reader yang elaborate sendiri maksud tu and yeah.thanx to her sebab tolong explainkan maksud blog aku ni.hahaha..
thanx yaw ^^

tu je.ok bai.


8 comments:

tomato said...

oooo ,, mula2 masuk pelik jugak ... tak tertanya je .. hehe :D

Bercakapdengankaki (BDK) said...

hahahaha..abaikan elaboration kt atas 2.merapu je ^^

aindzaya said...

haha...pakai merabai pun betol ek....

Cik Puan Kocik said...

CK datang dari Blog MTT ... Morning!!

Bercakapdengankaki (BDK) said...

ain: rasa alasan 2 bole d terima la..hahaha.tengs :)

Bercakapdengankaki (BDK) said...

cik kamoo: helo!slmt dtg~~hehehe

BeloG MTT said...

Agak ganas janji unik kan..baru ada kelainan..

p/s : thanks join ! :)

Bercakapdengankaki (BDK) said...

erk?ek?tpi owner dia sopan santun.:P ( ok, tipu)
hehehe..no biggies.tq accept :)