Thursday, May 19, 2011

pulau sibu!here i come~

salam~


semangat hari ni aku nak hapdet belog lepas dah dok bermesej manja dengan abang tercinta a.k.a bro muz!bahahaha.penat betul nak pujuk abang aku sorang ni nak suruh bawak aku sekali.pleaseee~ bawak la sekali budak comel ni yang giler berjalan-jalan kat pulau * buat muka comel* kali ni dorang nak bawak ke pulau sibu kot!sebelum ni asyik bawak ke pantai timur je a.k.a Pulau Redang. nak jugak merasa pergi pulau yang lain. demand lak ek?tehehehe~ aku pergi sana pun bukan nya pasal nak berjoli pun.tapi keje la...mencari nafkah dan sesuap nasi untuk anak-anak....kucingku yang masih kecil* sambil dengar gesekan biola mr.crab* tapi seronok gila wooo~ walau keja pun tapi mengalahkan orang pergi bercuti!mana taknya..penempatan dah la di sedia kan ( walaupun hanya dalam khemah je), makan 6 kali sehari ( yes..yes~~foood!!come to momma), full activities memang pasal sea sport je ( pe lagi..snorkelling, scuba diving, kejar anak ikan jaws etc ) keja aku just. jaga budak je!


ok.i mean not like this "kid"

budak yang aku kene jaga umur dari lingkungan 5-13 tahun la..dorang sume comel-comel plus.not to say..noty giler!grrr~ tapi yang penting dorang lagi kecik dari aku and senang nak  buli! * gelak keji* sebenarnya dorang ni under kelab nuri bank rakyat and aku just sebagai part time fasilitator je. tu yang best tu.dah la dapat gaji pastu dapat pegi oliday sekali!yess~~kalau nak harapkan masa aku nak pegi oliday dengan kawan-kawan..tak tahu bila :( 


jap..korang tau tak pulau sibu kat mana ni?ha?Sabah?memang kena luku sorang-sorang.geografi failed betul! 


aku pun baru tahu kat Malaysia ni babi siap ada kawasan dia sendiri =.='

apa yang kitorang buat kat pulau??macam-macam..ni masa kitorang pergi pulau redang dulu.


bawak budak-budak pergi snorkeling!yay`


tapi macam kitorang yang excited lebih =.='


get ready nak pergi scuba diving pulak!trainer ni sabotaj tak nak bagi aku bernafas.ok.tipu!dia ajar untuk bernafas dengan betul masa dalam air nanti.


memang best wooo~ diving under the sea.tapi tu bukan aku.sapa ntah
 -_____-"


aktiviti lepaskan anak penyu!yay~dah menetas.


tapi raksasa gordon cuba memakan anak penyu dengan gembira nya.


budak-budak ni akan di jual di thailand nanti.sekian


kitorang dapat naik bot nelayan woo~ kat bandar tak de pun!


abang ropi cecupak prank budak-budak!buli time~ bahaha..


kitorang dapat naik cruise woo~~ ok.tipu.bot laju je =.=


naiss gile kan scenery dia. woot woot~

ni je la yang aku mampu share pe yang kitorang buat kat pulau.bulan depan after balik dari pulau sibu boleh share lagi.wee~




tu je.ok bai.

No comments: