Tuesday, May 17, 2011

shahir, AF8 a.k.a boyfriendku yang ke 12983 sudah berpunya.kecewa

salam~


baru hari tu aku suruh student aku sampaikan salam kat abang sedara dia, shahir ni tapi tiba-tiba dapat news RCW dah grab dulu lak.frust betul :( dah la hari tu melepas dengan Asyraf Muslim.bahahhaha.tapi nak buat macam mana. RCW yang cun melecun lagi mantop akhirnya dah mengaku gak yang dorang memang ada something-something.ala..napa aku baru tahu ni?news ni dah 3 hari lepas heboh kot!pffttt~~ok..sapa yang tak tahu lagi??yay~kita geng!sebab kiranya kita kategori baik...sikit..tak kepoh.bahahaha..tapi betul ke pe yang RCW ni or just dia je yang dok syiok dengan Shahir?




"Bukan niat nak berselindung. Malah ada rakan media yang sudah mengetahui mengenai hubungan kami, tetapi mereka menghormati permintaan saya untuk tidak dihebahkan. Cuma saya tahu dia (Shahir) perlu menjaga hati ramai orang, termasuk peminatnya. Dia lelaki baik. Saya tertawan dengan sikap dan budi pekertinya. Saya senang bersamanya. Tambah pula kami berasal dari kampung dan mungkin itu juga antara sebab kami serasi. Cuma setakat ini, keluarga masing-masing tidak tahu dengan jelas hubungan kami. Soal merencana masa depan, sebaiknya soalan itu ditanya kepada Shahir. Saya hanya mampu berserah, pada masa sama berharap hubungan kami akan berakhir ke jenjang pelamin. Saya mengharapkan pengakhiran yang indah"


fuh...kenyataan yang berani mati betul momma hots ni!tapi menda yang baik apa salahnya kan? tak kisah lah kalau orang nak cakap dia yang syiok sendiri ke apa ke kan? tapi yang peliknya napa si Shahir tak nak mengaku?adakah dia sedang menunggu aku? *tersenyum kemaluan*

tapi tapi tapi kan..yang terbaru ni abang Shasha Elite, Zain Saidin yang hensem giler tu  menafikan yang RCW bercinta dengan Shahir?aik?pulak dah? kiranya dia ni bestfriend Shahir...so dia tahu la cita yang sebenarnya...




tapi bukan dulu heboh pasal Zain ke yang bercinta dengan RCW?bukan Shahir.tetiba lain pulak dah cita?tapi yang penting dua-dua muda and hensem banget!perh..memang high taste betul RCW ni.bahahahha..sape yang nak tahu lagi cita ni korang boleh beli sendiri Majalah Mangga bulan ni.aku tak nak beli.baca kat internet sudah.bahahahah..


ps:adakah aku semakin menjadi seperti abang nara?jeng jeng jeng.


tu je.ok bai

4 comments:

TIRHANI said...

xnak lah dgn rcw. cari anak dara please. ramai lagi kot yang hot. lisa ada, tiz ada. aiya, asal nak rcw jugak. kecewa ah mcm ni. sob sob

Bercakapdengankaki (BDK) said...

taw xpe!!!kiciwa gadis2 kt luar tue kan? :(

Hajar Hasan said...

err... apsal rse mcm RCW perasan sensorg eyk? miahahaha~ err.. no komen lah pasal retisss ni. :)

Bercakapdengankaki (BDK) said...

xtaw la.artis ni..kadang2 sorang cakap yes.yang sorang kate no.tapi kite cakap..DUNNO!hahahaahaha :)