Monday, May 30, 2011

Siti Nurhaliza, Jacklyn Victor join Askar Wataniah?

salam~


wah, seronok lah lepas ni pekerja-pekerja dekat kem wataniah ni.semangat je dorang nak pergi kerja sebab dengar kata Dato' Siti nak join askar.ahaha.. dulu Dato' Khairy dah selamat tamat latihan sekarang ganti artis perempuan pula nak join. wah, kelas gitu! berita ini dah di sah kan sendiri oleh Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi. 
Dato’ Siti Nurhaliza

yang best nya husband Siti yang macho a.k.a Datuk K tu pun setuju kalau wife dia masuk kem ni.tapi dengan syarat! semua condition Siti okay and kalau dia pregnant, so Siti tidak boleh join la jawabnya. katanya,


"Saya benarkan Siti menyertainya sebab dia bukannya perlu masuk hutan dan menghabiskan masa untuk latihan selama berbulan-bulan seperti askar biasa.


"Sebaliknya dia hanya perlu menjalani latihan pada hujung minggu atau pada waktu lapang dan boleh berulang-alik dari rumah.
“Dalam masa yang sama kalau dia mengandung, mungkin saya tidak membenarkan dia menyertai pasukan itu. Setakat ini dia belum hamil lagi,”
Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi juga menambah kemungkinan Jaclyn dan wartawan TV3 host Maznah Zolkifli akan turut serta. katanya lagi, sesiapa yang menyertai RAW perlu menjalani dan menamatkan latihan 39 jam dalam masa setahun mengikut kelapangan masing-masing sebelum ditauliahkan. 
tapi bagus lah..bagi semangat untuk anak-anak muda yang malu and segan nak join askar ni. tapi kalau latihan yang macam ni senang aku pun rasa nak join sekali!
ps: untunglah jadi artis :)
tu je.ok bai.

6 comments:

kim heeruul said...

gua tak suke join
sebab kalo orang len buat salah semua kene..errgghhh...

Unknown said...

madzwella bila nak jadi askar wataniah? taniah tahniah.

LyA SaFaR said...

wahhhh....terbaikkk

Bercakapdengankaki (BDK) said...

kim: kalo join abis lah.dah xle wat rambut style korea lagi..hehehehe

Bercakapdengankaki (BDK) said...

foster: 10 tahun lagi.hahahaha

Bercakapdengankaki (BDK) said...

lya: apa lagi lya.join la..cole jmpe dato' ct.ehehhe