Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL dan linkkan ke entri ini ..


o yeah~
arini wat 1st time ever aku join bang ben nye segmen!cam besh lak nak jawab sume soklan-soklan nye.kalau x dapat nak masuk dalam list bang ben pon xpe ( wat ayat touching T_______T ) 

ok. jom jawab soklan-soklan pokcik ben tanye.


  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    -ye2..penah2!! ( dengan muke xcited) opkos la keperibadian. kadang orang-orang encem pon perangai cam hampeh..tue yang sodeyh lebih tue.

  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
    - tak langsung! sebab saya xsuke orang encem cam Jehan Miskin, badan taf  cam Awal Ashaari ( ben ashaari pon boleh~~) and tinggi cam....galah! sebab?? sebab saya sedar saya x cantik, slim melim dan tinggi cam scha al-yahya. 

  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    - tang mana ek?em.. tang ketinggian kot. di sebab kan saya tak cukup ketinggian jadik saya memerlukan orang yang lagi tinggi supaya saya rase diri ini lagi chumel kalau berjalan bersama.ceeeewaaahhhh~~

  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
    - ohoooo...salah tue..berisi ni ade 2 makna. samada dulu mase bujang dok makan megi je sebab dia xpandai masak or sebab bini bagi makan banyak-banyak sampe buncit supaya laki dah xberani carik lain dh.sebab pompuan lain dah xnk pandang! o yeah~
  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
    - tak sume kot....sebab kadang laki kacak ni selalu kene himpit ngan pompuan- pompuan yang teringin nak berkenalan dgn dia.dah nama pon kacak kan?huhuh..padahal dia punye la innocent setia kat 1 je gf. betul tak?betul tak?? ( ok, blanje makan!) 
    - pompuan cantik tak sume gak materialistik.tapi besenye dah nama cantik.. maintainance pon kene tinggi gak..sebab..sebab..kejelitaan hak milik setiap wanita ( barang- barang nouvolle visage sume mahal-mahal..tue yang kene demand tinggi) *ttibe* tapi naseb baik aku chumel. so, xtergolong!yay~ ( pasan =.=" )

  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
    cth lelaki idaman??
    - baik hati
    -romantik
    - boleh mendidik saya
    - pegangan agama yang kuat
    - suka wat lawak ( 2 yang penting! )
    napa saya pilih dia? : sebab dia suka wat saya gelak ^^

  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
    - boleh tahan la..hahaha

  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
    - no komen. hahaha.tapi syukur pe yang ade ni..terimo aje ler..huhuhu
  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
    - perlu!sebab masing-masing ade kelemahan and kelebihan.pe salahnye tegur menegur pasal tubuh badan pasangan. tue sume untuk kebaikan dia jugak. kan?kan?
  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
    - tak pon. yang penting diet yang betul and selalu bersenam. tapi orang kata makan ubat DR Rozmey mujarab. sebab tengok kat dalam newspaper sume kate ok je. ^^

    ok. 2 aje! tq abang ben 10 !! ^^

No comments: