Friday, March 25, 2011

saya saaayaaaaaannnngggg kerja saya!!

first of all..saya nak mengucapkan terima kasih kpada sir tap hatemanak kerana mengeluarkan video begini rupe dan saya berharap agar bos saya dengar dan saya nak bagitau bahawasanya saya sayanggggg bosh saya!!! ( sir tap hatemanak style)

oleh itu..kepada sesape yang masih berkerja jangan sesekali cepat melatah dan belajo lah utk sentiasa memuji bosh anda ye ( sir tap hatemanak style) kita patut berbangga kerana kita ada lah calon-calon yang terpilih oleh bosh kita untuk bekerja.cube try tengok orang-orang lain kat lua tue.mane mampu nak keje kat dalam bilik ekon and kerusi yang empuk yang leh pusing2 360 darjah and siap leh senget kiri kanan lagik?? ( tue pon sebab kerusi rosak)

kalo di bandingkan orang lain.mane ade orang yang mampu wat sume keje..dari keje opis sampai la keje luar!ha..mampu?sume nye i wat atas dasar kerja amal taw! sebab tue i sayanngg sangat keje ni and sumpah tak nak cari lain ( sir tap hatemanak style)




ok.bai!

No comments: