Tuesday, March 29, 2011

bila si kecik bersembang dengan orang tua

salam~


aku pon xtaw cmne lak boleh 'ter'publish mende alah ni sebab smalam rase nye aku xde mood pon nak merapu kerepek dalam belog.btw..ni adek sedara aku yang paling banyak mulut!badan kecik tapi perangai cam orang besar!aku rase dia ni mesti cam Benjamin Button yang melalui proses pembayian pulak pas ni.lalalala.. nama dia Faridah Marisa.kalo tak nak letak Rebecca Melessa tapi di sebabkan aku x lulus kan cap mohor so mak dia pasrah letak nama tue je la.huahuhahau..baru umur 1 tahun lebih ni kalo xsilap aku. si kecik ni memang suke sangat melawa, menyembang,melawak ( yang dia sendri pon xtaw dia tgh wat lawak), mememangadekesahkorangkutukaku dan sewaktu dengan nye...
ade satu scene ni aku snap mase dia xreti berjalan lagi tpi eksen nak menerai kasut kawen akak sedara aku.huh!berlagak dan xsdar dri betul si kenit ni.jom tengok cobaan-cobaan nak melawa dia!

 adeh..terjatuh lak mokcik!malu jap :')

 tak pe..tak pe..cube lagik..kasut ni memang saiz aku ni.

 ok..1 dah masuk..lagik sebelah lagi ( padahal kasut terbalik pasang T__T)

aiseh..tadik cam dah termasuk camne leh terkeluar lak kaki ni.failed tol!

 ok cun!dah masuk.yay~~

 perh!vogue gilerk aku pakai kasut ni. uuuu~~aaahhh~

 ok2..control2..jangan biarkan makhluk aneh yang tangkap gambar aku ni gelakkan aku!

 control..con...ttroooolll~ u can do it marisa! ( tengah memotivasikan diri sendri)

yes!berjaya.boleh berjalan dengan bangga!lihat la dunia.muahahaha.

ps: macam-macam kerenah anak-anak sedara aku nih.sume jenis nak bergaya ala diva!xtaw la depa ikut sapa ntah =.="

No comments: