Tuesday, March 15, 2011

saya.wendu.teknologi

assalamualaikum~~
'ada orang kat umah??'

just nak bagitau korang.aku baru balik dari JB.( kot-kot korang wendu aku n sdar aku x online la) amik cuti 4 ari and arini stat keje balik.haih~~ bila dah lama cuti tue memang malas gile nak merangkak pegi keje.pagi-pagi pon wat muke selenge cam nak mintak penampo. motip aku pegi JB?sebab aku cousin aku tunang.o yeah~ my beshtie since i was a kid. same age, similar face, different height! ( yay~trima kasih enfagrow!!) dia punya majlis tunang memang setanding majlis kawen. bese la..anak sulung..sorang pompuan lak tue.sonok sakan makcik aku prepare.gaya cam dia je yang nak tunang nye.huhuhu..btw, pixca lom dapat lagi.nnti-nanti aku share.im very happy for her ^^ tapi sampai ati tinggalkan aku dulu..sob3.. :'( 


nak layan blues jap... ni gambar kitorang mase tecik-tecik. dulu aku posing suke senyum terlebih sekarang kerek terlebih lak!haih~ 

yang tgah mengomel tue arwah nenek aku yang chumel..agak over aku senyum d situ ye T___T 

ktorang dari kecik sampai besar memang suke berposing.jangan komen!

No comments: