Thursday, March 10, 2011

ayu itu perlu!

kelihatan seorang gadis sedang berjalan keseorangan.manis sungguh dia berbaju kurung songket, warna biru laut.menampakkan keayuan nya. dengan memakai kasut wedges yang ntah berapa inci tinggi nye..leka berjalan sambil membelek barangan di booth-booth di dalam kawasan shopping complex..tanpa mengendah kan kelibat orang ramai yang lalu lalang di dalam tue. 

tetiba mata nya tertumpu ke arah satu barang yang sangat menarik perhatiannya. dengan rase yang penuh excited dia melangkah dengan pantas tapi masih control keayuannya. sedang dalam perjalanan nye ke arah barang itu..tetiba dia merasakan kehilangan imbangan badan.dan  dengan tanpa di duga...kaki nya terpelecok di tengah-tengah kerumun orang ramai! sambil melatah OH MAK KAU!!sume orang tertumpu ke arah si gadis berbaju kurung tersebut dengan senyuman sinis.

yah..sungguh tebalnya rase malu si gadis itu seperti tebal nya lapisan ozon di awan nano.memang aku tau perasaan nya kerana..aku la si gadis itu T_______T

2 comments:

Nurul dot..dot..dot said...

O.M.K LOL haha sebab tu la nurul tak pakai kasut tinggi2 walaupun nurul tak cukup tinggi hehe..sebenarnye nurul tak cukup ayu nak pakai kasut tinggi..orang kata nurul jalan macam taiko =____="

Bercakapdengankaki (BDK) said...

ni la akibatnye kalau nak berlagak ayu...last2 termalu sendri.hahaha..orang kene pakai heel sbb jalan pon cam taiko.haih~